L1sprt

Dieet helpt vrouwen die meisje willen

Baby

Volgens onderzoek van de Universiteit Maastricht kan een dieet helpen bij het bepalen van het geslacht van het kind.

De universiteit heeft dat samen met adviesbureau Gender Consult onderzocht. Aan het onderzoek deden 170 stellen mee, die graag een meisje als baby wilden.

Als de moeder vóór de bevruchting een bepaald dieet volgde en de bevruchting op het juiste moment plaatsvond, bleek de kans op een dochter 80 procent te zijn.

07 september 2010 07:37

L1nws